onsdag 16 januari 2019

Snöblandat regn slår mot fönstret..

Hallå där!

Vädret är väl konstigt.. Ena dan är det -6 för att nästa vara +6, för att sen vara minus, regn och sol. Och igår föll snön och idag regnar det, eller det ser ut att vara lite snöblandat, men nollan ute.
Soluppgång över grannens hus

Min födelsedagspresent har kommit, egentligen två... En ny kamera är i min ägo och sen har även ett fynd från Tradera hittat hit.. En ny Fitbit chargé 2! Lyckades få den för halva priset, vilket känns väldigt bra. Så nu kan jag hänga med "jobbgänget" å jaga steg. Vilket jag hade gjort idag om vädret hade varit lite mer förlåtande... Suck..
Veddö Naturreservat

Kameran är jag galet nöjd över, har hunnit testa den i de flesta klimat. Har dock inte fotat hästar eller fåglar än, men det kommer. Vill testa hur den agerar när jag fotar rörliga objekt. Sen tänkte jag provfilma oxå.
Mammas hund Skorpan

Idag är jag ledig och borde fixa saker med a-kassan men det är inte det roligaste vilket gör att jag skjuter på det.. Längre och längre fram.. Inte bra. Så istället ska jag åka till folkis och hälsa på och förhoppningsvis snacka med rektorn om förlängt avtal som båtförare. Så coolt att jag kan skriva det på mitt cv - Båtförare. Hade föredragit kapten men man kan inte få allt hehe
Jag och marinläraren Stina kollar sjökortet efter
bra ställen att göra bottenskrap på

Hoppas att just Du får en fantastisk dag oavsett :)

-A-
Krossekärr i skymning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar