torsdag 24 januari 2019

Inte så sugen...

Idag har jag dubbelbokat mig.. Snart är det dags att ge mig ut till havs med marinklassen på Grebbestads Folkhögskola för att göra bottenskrap utanför Grönemad. Det är supermysigt och jättekul men just idag är jag inte alls på humör. 

Har sovit dåligt flera nätter i rad och börjar känna mig förkyld. Det skulle inte vara förvånande om jag blev förkyld för jag minns inte när jag var det senast, jo 2014 tror jag. Känner mig tung i kroppen, svårt att förklara känslan. 

Men iaf, kl. 9 ska jag vara på plats och vi är väl tillbaka vid 11, så det är ju ingen hemsk arbetstid men jag blir så trött efteråt. Att köra Britta är okej men att ha 11 passagerare som litar på dig är en pärs. Det är inte bara att köra längre, som det var när jag var elev... Men iaf, när jag sen kommer hem så blir det till att äta, kanske vila en stund och sen bege sig till jobbet för ett kvällspass. 

Jaja nu har jag lärt mig av min läxa att hålla koll och inte boka upp mig på allt samma dag!
Kapten Ammi & marinlärare Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar