fredag 14 december 2018

Det hade du aldrig trott...

...inte jag heller för den delen!

Tio dagar kvar till julafton. TIO!!! Hallå eller, var tog tiden vägen? Jag har ju planerat julklappar till några i min närhet men pga tids- och pengabrist så har de inte riktigt blivit av så vissa kommer få försenade julklappar.. Kanske inte är ok men va fan, bättre sent än aldrig ;)

Jag har börjat jobba mindre på fisken och mer på Koppen, känns väldigt bra. Sjukt kul att ha kollegor, många och trevliga. Att få skratta, skvallra och få känna att man inte är ensam. 

Det känns som att saker å ting börjar falla på plats. Julklappar är inte något jag är bortskämd med men i år är bästa julklappen att jag from 1 januari 2019 kommer gå på ett vikariat på koppen och få ett fast schema! Lycka att kunna planera mina veckor, kanske ta en tripp till mina saknade vänner på östkusten och att kunna gå på dejt utan att behöva avboka för att jag behöver hoppa in och jobba! Det ska bli underbart och jag är SÅ glad!!

Livet som kassörska är en ny erfarenhet varje dag. Jag tycker om att analysera folk och se hur de beter sig i olika situationer. För mig är service kul, jag vill ge ett positivt möte med kunden så att de känner att de vill komma tillbaka. I de flesta fall tas det positivt och sen finns undantag - åt båda hållen. Att kunder blir arga händer överallt, jag har dock upplevt väldigt få sådana här. Är väldigt förvånad över hur många som ignorerar mitt "Hej". 

Livet i Drängstugan är härligt men jag saknar fortfarande min "partner in crime". Var är du någonstans? 

Önskar Er alla en underbar fredag!

-A-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar