fredag 1 juni 2018

När gjorde du något för första gången?

Sitter och kollar på "The Kissing booth" på Netflix, bredvid mig ligger Snöboll utslagen och utanför kvittrar fåglarna för fullt. Det har varit en härlig dag med hästfix, examensfirande och sol! För visso brände jag mig rejält under gårdagen så jag har lite svårt att vara i solen men härligt väder har vi!

Imorrn ska jag göra något för första gången... Jag ska jobba mitt första pass i en fiskaffär! Det ni ;) Heeeelt galet men även fast jag är sjukt nervös så ska det bli jättekul! Och det är ju bästa fiskaffären i Tanum så det ska bli Awesome :D

Från gamla jobbet så saknar jag den fina grannen, hans bruna kropp och vita leende. Tveksam på att jag kommer ha något så fint ögongodis på shoppingcentrat. Men det finns väl alltid nåt att titta på ändå :P

Förutom några inbokade pass så är jag ledig i juni och det ska bli fantastiskt. Första lediga sommaren sen jag flyttade hit och det känns redan magiskt. Även om jag inte har båt så ska jag njuta av sol och salta bad. 

Det känns som att livet är på rätt väg igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar