måndag 28 maj 2018

Så var det gjort, gånger två!

Nu sitter jag här, arbetslös eller mellan två jobb kanske jag ska säga. Första dagen på en välförtjänt semester. Det är över 20 grader ute, växlande molnighet och blåst. Men jag är lycklig ändå. Skrotar runt i shorts å linne, precis sett Robinsonfinalen.


Ja Robinson, vad tyckte ni? Jag har haft några favoriter under årets Robinson, ett program jag följt slaviskt... Då kanske förutom att jag missade finalen, som jag missade igår haha 

Dessi - vilken brud! Jag hade gärna sett henne i final med Henke!
Henke - SÅÅÅÅ värdig vinnare, eller ja nu blev han ju tvåa men fan va bra han är. Han har varit en favorit genom hela säsongen och jag hade verkligen sett honom som vinnare. 
Marie - Vilket pannben!
Kolmyrarna

Men tillbaka till verkligheten. Jag sålde min älskade groda häromdan, min båt. Vad hände? Jag tror vi var för olika, vi klickade liksom aldrig.. Och jag vet att han kommer få det bra där han hamnar.
Sista turen med Grodan

Grodan påväg till sitt nya hem...

Så nu sitter jag här, utan jobb och utan båt. Och sakta men säkert återvänder livsgnistan. Lugnet kommer ta över igen, redan imorse sov jag till efter åtta....NÄR hände det senast?

Har hänt mycket sen sist. Haft tre vänner på besök. Varit på Sportshopenjippo. Och har massa bilder jag vill visa... Nu kanske inläggen ökar i takt med livsgnistan? Vi får se.

Tack för att ni fortfarande kikar in här!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar