tisdag 12 juni 2018

Bröllop & salta bad

Sommaren är här, välkommen! Mina lediga dagar spenderas med att inte göra så mycket. Jag pysslar lite hemma och badar, ja det är helt galet men jag har badat flera ggr i år. Har till och med hoppat i spat när jag varit själv och det är ett stort steg för mig!

Jag har ingen ny båt än men håller utkik. Inte lätt när man är nybörjare. Har förstått att sötvattenskyld motor är bättre än saltvattenskyld. Kapell är dyrt så det är bra om det är i hyfsat skick. Men svårt för mig att veta om en motor går bra eller inte, motorn är viktigast.

I helgen var det bröllop, både i Grebbestad och hemma på gården. Jag fotade lite men blev sådär nöjd. Känns som det är dags att köpa ny kamera snart..

Idag blir det jobb, ska bli sjukt kul. Att "kränga" fisk är faktiskt väldigt kul även fast jag inte har koll på dom än så träffar jag massa människor vilket är superkul. Förra jobbet var lite "instängt" eller hur man ska säg... Även om inte alla handlar av mig så kommer folk fram och hejar å är glada ändå. 

Hoppas att just Du får en underbar tisdag!

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar