onsdag 21 februari 2018

Keep on fighting!

Snön ligger vit utanför fönstret och ibland känns det som att livet stannat upp. Inga resor till Gbg. Ingen ridning. Men idag, idag fick jag äntligen ge mig ut på min ädla springare Fia igen. Hon har äntligen fått skor med broddar så nu kan vi ge oss ut och erövra skogen igen.

Världens bästa Fia

Idag red vi ut alla tre. Jag på Fia och sen mina hyresvärdar med Filip och Moltaz. Jag fick rida Molle i söndags, han bockade och hoppade över allt han kunde. Inte jättekul. Idag red vi samma runda och Fia gjorde små glädjeskutt hon med, det var ok. Hon får göra det. Min finaste!
Stora stiliga Filip

Annars är det dött på jobbet. Jag tror att månaden och vädret håller folk borta. På lördag kommer Cassie hit och jag har fått ledig så vi kan ge oss ut och fota! Och rida :) Ska bli så underbart!

Livet är inte jättekul just nu men det kommer bli bättre...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar