söndag 4 februari 2018

2018 är här!

Hey peeps!

Har inte riktigt haft tid att skriva här.. Det är mest jobb som gäller hela dagarna och när jag kommer hem så vill jag bara äta, gosa med katten å landa.. Inte direkt det jag tänkt mig men det får gå tills jag tar nästa steg i livet :)

Jag tänker inte blicka tillbaka utan ser framåt då det som varit har ju varit och nu är jag ett år äldre, kanske inte visare, men jag vet iaf vad jag vill med livet och det är ju alltid bra haha

Så vad har jag för förväntningar av 2018? Ingen aning, jag tänker ta det som det kommer. Just nu har jag njutit av två lediga dagar. Jag har bara varit hemma och fixat på gården. Myst med hästarna. Kollat mello med grannarna. Fotat solnedgången (då åkte jag faktiskt hemifrån). Sånt som jag inte riktigt hunnit med sista tiden och det har varit underbart!

Det är mycket som snurrar i huvudet, mycket som jag vill göra men inte riktigt vet hur jag ska gå tillväga.. Men jag tar ett steg i taget och så får vi se vart jag hamnar.

Men jag lever iaf, även om jag inte är så aktiv här :) Tack för att ni kikar in och ett litet sent Gott Nytt År ;)

Kram -A-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar