måndag 6 november 2017

Hallå där ute! Hoppas att ni har det bra i Novembermyset. Jag har precis avslutat min första lediga helg på många veckor. Jag har bara varit hemmavid förutom någon enstaka tur. Jag och Robert har fixat en ny hage, då traktorn fastnade fick vi bära för hand en bit. SÅ skönt med kroppsarbete. 

Vi har även hunnit med en tur per dag. Moltaz har fått börja känna på omgivningarna och jag har följt med på Fia. Det har varit riktigt härliga turer som fått hela mig att le. Att jag dessutom en dag red med snickarbyxor och stövlar hör inte till vanligheten. Jag trodde att vi skulle ta en kort tur i skogen men det blev en tur på över timman!! Om du hade sagt till mig för några år sen att jag i framtiden skulle galoppera barbacka på en 900 kg häst i skogen så hade jag nog trott att du var galen. Men nu gör jag det! Helt fantastisk känsla att kunna göra det.

Istället för att skriva så mycket så delar jag med mig av några bilder :)  



Fåglarna flyr kylan

Min älskade häst!

Morgonpromenad

Red upp Sessan till nya hagen i grimma & grimskaft och ja, utan hjälm!!

Favoritplatsen

Mitt hem

En manet som jag fann på en lunchpromenad

Från dagens tur med Fia och Molle

Min första skörd av morötter blev en hel hink!

På tur!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar