måndag 16 oktober 2017

Uppdatering!

Hej allihopa! Vad underbart att kunna sitta och skriva igen. Ja, jag har unnat mig en ny dator! Den gamla har lagt av och därav har det inte blivit så mycket uppdatering, men nu hoppas jag på att vara back in business igen! :D

Livet knallar på i min lilla by. Det går upp och ner men mestadels är det upp. Just idag sitter jag hemma hos min mamma då bilen är på service. Jag hoppas på att kunna hämta bilen innan 16 för då ska jag på dejt. Haha så sjukt, hur gör man när man går på dejt? Eller fika kanske vi ska göra. Jag ska iaf ta med honom till havet och solnedgången. Men det är en förstadejt så vi får se vad som händer, jag ropar inte hej än ;)

På gården är vi nu ÅTTA hästar. Moltaz och Bamse flyttade in förra veckan och det ska bli kul att följa deras utveckling. Molle och Fia är väldigt lika till sättet så det är väl naturligt att vi klickar. 

Annars... Ja jag jobbar på lilla guldbutiken i Grebbestad och trivs okej. Lite rastlös då jag är van att ha mer att göra. Men familjen som äger butiken är supermysig.

Jag kan tyvärr inte bjuda på några bilder just nu idag då jag inte har några här än men det kommer, be so sure!

Och tack snälla ni som fortsätter att komma hit även fast jag inte skrivit. Sötnötar!!

Ha en fin dag allihopa!

Kramar från västkusten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar