fredag 20 januari 2017

Tänka sig så det kan bli!

Livet i Drängstugan knallar på och jag myser för var dag som går. Medan jag försöker få ordning bland mina grejer så får jag besök, betalar räkningar och söker jobb. Det är svårt att hitta jobb när jag är sjukskriven och bara får söka skrivbordsjobb då det inte finns så många av dem här i krokarna.
Hade jag haft jobb hade väl det tagit om än längre tid att fixa här hemma. Just nu är undervåningen okej, jag toklängtar dock efter min säng så jag kan flytta in i sovrummet. Slutet av månaden säger dom.. Okej då.. Det är la bara å vänta..

Varje morgon bjuder på en ny vy utan för min stuga och jag ligger ofta och tittar ut på himlen. Även solnedgången gör sig vackert med gårdens fina träd i förgrunden.

Det blir mycket snack om boendet nu, ja veeet ;) Men jag är så glad! Och idag kommer nytt besök, en kollega. Ska bli så himla kul att han kommer förbi, även om det innebär att jag måste erkänna en sak! Haha :)
Annars blir det nog gymmet ikväll och sen hoppas jag på att kanske få mysa lite med pållarna! Har varit med och natta dom några kvällar samtidigt som jag får en lektion inastronomi, himla mys!

Ta hand om er där ute!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar