lördag 21 januari 2017

Bakslag...

Hallå och god morgon :)

Här sitter jag och lyssnar på November Rain medan kaminen sprider värme i huset. Det känns direkt när det är lite kallare ute, inte så att jag fryser halvt ihjäl som jag gjort på andra ställen, bara att det är lite kyligare än annars. Det är härligt när man sakta känner värmen sprida sig sakta.

Grönemad
Det var supertrevligt med besök igår och han kom med världens bästa idé som jag nappade på direkt! Så om några veckor kommer bild upp här så ni får veta vad det är. Kan berätta att det handlar om en inredningsdetalj ;) Om jag kan bestämma mig så blir det två nya saker i huset. Det är SÅ kul att shoppa saker hit, lite för kul för ekonomin... Oooops :)
Småfåglarna på gården
Igår drog vi, jag och Jen, till Ted Active för lite träning. Hej hoppsan, vi passade in precis när det var 360-träning och det var en trevlig syn *ler lite* Var några riktiga mumsbitar där. Jag körde igång med några minuters cykling och sen började jag med övningarna. Dock kände jag direkt att allt inte var bra i knät.. När jag kom till balansövningen så gjorde det ont i knät. Vidare till Stepupbrädan och där var smärtan där konstant.. Skit! Så det var bara att avbryta.. Eller ja, jag gjorde de lätta övningarna bara för att låta knät göra något. Men jag får väl skylla mig själv.. Bar upp en del kartonger till övervåningen igår och sen när jag gick upp för trappen för logen så gjorde det ont. Så där slog jag mig på fingrarna... Suck!
Gårdskatten Levis
Idag har storhuset besök och jag fick en hint om att det kanske blir häst å vagn idag! Och jag hoppas, hoppas! Skulle vara supermysigt för det verkar bli en härlig dag, inte molnfritt men sol :)
Where my heart belongs...
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar