söndag 8 november 2015

Fars dag..

När jag gick in på Facebook idag var det massor av folk som lagt ut bilder på sina pappor och grattat dem på fars dag. Det gör lite ont i hjärtat, det gör det.. Men jag klandrar inte någon för det, jag gnäller inte eller blockar någon för att de lägger upp bilder på sin levande pappa. Det skulle aldrig falla mig in. Hur man ens kan göra liknande oavsett vad det gäller är konstigt. Tänk om jag skulle blocka alla som skrev nåt om sina barn, sin kärlek eller om just sin pappa för att jag har personliga issues med det. Skulle inte få många vänner kvar..

Jaja nu snurrade jag iväg på tankar som funnits i mig ett tag..

Jag var förbi kyrkogården ikväll. Hade ett givande samtal med pappa. Jag tände ett ljus och brände mig på tummen. Pappa suckade nog bara med ett leende där uppe i himlen när jag gjorde det :) Jag saknar att inte ha graven att gå till faktiskt, det kändes bra. Men minneslunden funkar den med.



Min älskade fina pappa. Så saknad, så älskad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar