söndag 15 november 2015

Det är kul!

Hej hallå go morron!

Igår var det jobb hela dagen och jag älskar när det är intensivt och mycket folk! Jag var egentligen placerad i kassan men då det kändes som vi var en för mycket där stog jag ute på golvet istället, hjälpte kunder och plockade upp varor. Älskar att få göra kunderna glada!

Det var mycket kids i görningen, det vankades idolartister! Det kom ett gäng idoler och sjöng vid två tillfällen och en kund frågade om jag var danssugen. Han sa att vi kunde ta en buggsväng på torget. När jag skrattade och sa att jag behövde stå i kassan så föreslog hans fru att vi kunde ta en sväng bakom kassan. Båda bubblade av skratt :D

Nu är det dags att åka till jobbet igen. Det var ett stort härligt gäng som jobbade igår och det ska bli kul att få jobba med dom idag igen.

Ha en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar