fredag 21 augusti 2015

Flyttfågeln drog vidare

Ligger i soffan i mitt nya hem.
Underbart.
Frihet.
Lycka.
Glädje.
Är några känslor som poppat upp under den korta tid jag varit här. Jag har lagat mat och tvättat! Jag kan gå omkring utan att behöva smyga. Utanför ytterdörren sjunger fåglarna om dagen och när skymningen kommer så tar syrsorna över. Det är så här jag vill bo!

I söndags var det dags för centrumfest och jag skulle ta det lugnt eftersom jag skulle flytta dan efter, johejdu att jag gjorde! Strax innan tolv åkte en rbv ner och sen var det full fart på dansgolvet...jag som aldrig dansar *host host*

Men vi fick en fantastiskt fin kväll!

Dagen efter blev det cykel istället för bil.. Fast det är inte så lätt att flytta med cykel kan jag lova..

Igår jobbade jag 10 timmar, monsterpasset... Nu blir det jobb fram till söndag då jag är ledig. Har mycket att fixa då inför skolans start på måndag. Vet inte ens när jag ska vara där! Gah!!
Bjuder på ovan bild även om den e sne. Jag, bästa kycklingen Alexandra och Moa!

Ha en fin dag allihopa!
Kramkalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar