torsdag 6 augusti 2015

Dissad, men jag vågade?

(Eftersom folk brukar reagera så:
1. Ja, jag är upprörd just nu
2. Ja, jag skriver fula ord när jag är upprörd
3. Tar Du åt dig så säger det mer om Dig än om mig)

Alla har väl hört den där; "Du måste våga för att vinna"? Den är ju fantastiskt bra och sann MEN... tänker nån på vad som händer om du inte vinner?

Jag gjorde inte det, förrän efteråt..

"Det värsta som kan hända är att du får ett nej" är en annan fras. Ja och vet du hur jävla ont det gör att få ett nej? Jag vet!

Man känner sig ful och totalt jävla misslyckad.

"Tappa inte hoppet" säger dom men vill du veta!? Jag tappade hoppet för flera jävla år sen! Men jag säger det inte för det är ingen som vill lyssna utan dom kommer bara med klyschor och jag KRÄKS på dom! Tror ni verkligen att jag mår bättre av att höra dom? Näe precis!

Jag SKA köpa mitt radhus och sen kan alla ge blanka FAN i hur många djur jag delar den med.

Har jag sagt förr att kärleken är en bluff? Om inte så vet du det nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar