lördag 8 augusti 2015

Det går mot sitt slut...

Allt har en början och allt har ett slut, ja kanske inte Days of our lives ;) Men det mesta, fast i år vet jag inte om sommaren började? Vissa stunder har jag undrat varför jag inte bad om en eller två veckors ledigt från jobbet men nu känns det ändå ok. Jag tror på en fin augusti och september :) 

Skolan närmar sig med stormsteg och det pirrar i magen. Jag vet inte vad jag har att vänta detta läsår men jag är säker på att det kommer bjuda på riktiga gobitar! 
För mig började allt med en banner ute vid vägen, det var det som fick mig att söka upp Grebbestad Folkhögskolas hemsida. Nu sitter en liknande banner där och jag undrar om det är någon där ute som snart påbörjar samma resa som jag gjorde för ett år sedan :)

Folket på Tanum Shoppingcenter börjar minska och det gör att dagarna blir långa och rätt tråkiga. Men de kunder som kommer in är nästan alltid på topp och det är kul att få snacka lite skit med dom. Och det är bäst att ha gänget på Coffeehouse by George nära så det är lätt att få en god latte när det behövs!

Idag har jag hoppat in extra, vilket så här i efterhand inte var så smart. Det är avslut på After beach och hade jag kunnat så hade jag fått åka finmustang till Halden på Mustangträff! Men näe, jobbelijobb 10-18! Tur att vi är ett skönt gäng som jobbar :)

Ha en superhärlig lördag så störs vi!
Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar