torsdag 30 juli 2015

Lite EC å annat Mumsigt

Igår när jag kom till jobbet och svängde in på personalparkeringen så var det något som inte riktigt stämde. Jag kunde inte riktigt sätta tummen på det men att en norrman var inblandad, det förstog jag ;)

Dagen gick och mitt leende ville liksom aldrig försvinna. Allt kändes så bra! Och med dom jobbarkompisarna jag har så är det svårt att inte ha det. Sen att det var andra saker som spela in, det är ju en annan sak ;)

Var på Böstebar och kollade in EC sön-tisdag! Cissi, kvinnan med rösten! Herregud! Och fina Erik :) Att han kommer ihåg mig, att han minns vad jag sa sist vi sågs? Seriöst, vad har han för minne??? Läskigt!

Härliga kvällar blev det, med bra underhållning och gott sällskap :)

Kika in på Grebbestad.com för lite fler bilder å text :)

Men iaf, igår kom norsken in och shoppade ett par skor. Första gången jag kunnat prata med honom - kul! Han får gärna handla flera gånger :P

Jutte, har ju varit på konsert! Ledin och Zelmerlöw! Får kasta upp ett par bilder vid tillfälle.
Nu sitter jag i köket och njuter av morgonens kaffe, strax dags att röra sig till jobbet. Idag är dreamteam splittrat men jag tror det kommer bli en bra dag ändå :)

Ha en fantastisk dag kära vänner, läsare och annat löst folk!

Kramisar från tröttmössan ;)

5 kommentarer:

  1. Kommer du och Erik att fortsätta att träffas efter den spelningen? ;-) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha söt du är. Näe, det kommer vi inte. Jag har någon annan i tanken och det enda jag å Erik hörts är väldigt snabbt på Facebook :)

      Radera