lördag 25 juli 2015

Tompa å Måns!

Här ligger jag i soffan och myser framför Pretty little liars. Lite småtrött men nöjd å gla och njuter för fullt av min andra lediga helg sen skolan sluta (om jag räknar rätt). Den här veckan har varit halvseg men det blir så när jag har några dagars extra ledighet. 

Förra veckan var Madde på besök och den här veckan har brorsan å gänget semester här. Mysigt att folk kommer å hälsar på. 

Förra veckan bjöd dock på finare väder än denna. Just idag ska det bli riktigt oväder vilket är himla trist, det är ju konsert ikväll och jag hoppas att den inte blir inställd! Tomas Ledin kommer och som förband har han ingen mindre än Måns Zelmerlöw! :D Och jag är redo!

Folk köper regnkläder för mer än vad biljetten kostar! Galet men det är så vi funkar här ;)

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar igen och jag längtar faktiskt lite. Gillar att ha struktur men jag kommer sakna jobbet. Sakna kollegorna! Men jag hoppas att jag kommer fortsätta jobba varannan helg under skolperioden som jag gjorde sist. Så jag får min dos av... :) På måndag är det dags igen och då är det mitt dreamteam som stänger *ler*

På måndag flyttar jag "hem" till rummet där jag ska bo ca 4-5 veckor innan jag får göra mig hemmastadd i lägenheten. Helt galet vad jag flyttar omkring och även om det är jobbigt att bo i en ikeapåse så känns det ändå rätt ok :)

Nu ska jag fixa lite. Ha det så gott där ute!
*kramkalas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar