fredag 9 januari 2015

Oh la la!

Igår var det en sån där riktigt bra dag, egentligen från det att jag steg upp tills jag slöt ögonen för natten. Det var en liten men naggande god skara som slöt upp i klassrummet när första lektionen för SPA började.

Vi fick göra musikanalys, ge rörelser åt en låt, körde fyra låtar med olika pass och sen blev det ca 40min promenad ute. Gött! 

Efter skolan blev det fika med några goa gummor å en gubbe jag hängde lite med precis innan skolan sluta. En liten reunion. Självklart fikade vi på Sjögrens å jag klev ner iförd dessa:
Gött å bo i bästa huset helt klart :)

Kvällen spenderades i en soffa framför en sjukt skum film som bjöd på några frågetecken och en hel del skratt. En mysig kväll helt enkelt.

Idag är jag lite trött men ibland är det värt det :) Dagen idag börjar med styrketräning och sen blir det massage. Bra avslut på första skolveckan!

Näe, som vanligt när ägg å kaffe är slut... Dags att packa väskan!
Tjingeling!
Bjuder på en nyvakenselfie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar