onsdag 7 januari 2015

Gift vid första ögonkastet - slut!

För några dagar sedan såg jag sista avsnittet av den omtalade serien Gifta vid första ögonkastet. Jag är lite besviken över hur kort det var, så snopet att det redan är slut liksom. Men det är ju fantastiskt att två utav paren bestämt sig för att fortsätta tillsammans. Heja dom! Att Bert och Ellen valde att skilja sig, ja, näe det kom nog inte som en överraskning direkt. Det känns på nåt sätt som att dom inte var redo, dom var inte klara med karriären. Eller är det bara jag som känner så?

Vilket fall, kul att få ha varit en del av detta och jag ångrar absolut inte att jag sökte. Som jag sagt tidigare så är jag lättad över att jag inte kom med, för hade jag kommit med så hade jag inte suttit här i min underbara lägenhet och för första gången på många år faktiskt må riktigt bra. 
Mysig kvällstur till Hedströms

Ikväll fick jag GLADA nyheter! Och jag längtar och ser fram emot det. Team AmJi ska återförenas efter ett halvår isär och det ska bli så fantastiskt underbart att få krama om andra delen av teamet igen! Det lär bli en jäkla massa snack och skratt. Vi har en del att ta igen vännen, SOM jag längtar!

Annars så var första dagen i skolan smärtfri. Gick på infokaffet och sen hade jag Naturkunskap i ca 40 min tror jag, sen var det dags att gå hem igen ;) Eller ja, jag gick hem och åt, sen åkte jag till BJ's Motorteknik där Johan och medarbetare hjälpte mig att skifta hjul på bilen. Nu är dom gamla slitna borta och dubbdäck på. Så nu är jag riktig västkustbo med dubbisar på haha
Nydubbat på bilen!

Jag både ser fram emot närmsta månaderna men på samma sätt fasar jag för slutet av skolan. Många får ångest över vad som händer efter skolan och likaså jag. Jag fasar efter de människor som kommit mig nära, de som blivit mina vänner, jag är inte bra på att skiljas och det kommer bli riktigt tufft. Men tills dess tänker jag njuta av varje dag. Kan fortfarande le påväg hem från skolan eller någon kväll när jag är ute och går.. Om ni inte fattat det än så; Jag bor i Grebbestad!!!! *jublar*
Tänk att dom står ut med varandra en livstid!
Respekt :)
Nu tänkte jag hoppa i min nya PJ och krypa ner i sängen för att avsluta dagen med att bl.a. skriva vanlig dagbok. Haha jaa jag gör det med, där skriver jag om sånt som jag inte kan skriva om här. Och just nu är det en del som behöver lättas och då tar jag till papper och penna.
Mys i hemma hos mig

Sov så gott och dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar