måndag 12 januari 2015

Kalla fötter?

Sitter på Sjögrens och smuttar på latte nr 2, det har snart gått en och en halv timme sen jag kom hit men jag gillart. Trivs ju här liksom. Dessutom är det fortfarande fel på värmen så min lägenhet är galet kall. Men jag ska gå upp snart, så fort latten är uppdrucken. Jag ska vila och hänga tvätt och fortsätta få ordning. Har inte riktigt varit hemma så mycket så jag måste köra igång när jag ändå har tid.

Vilken slapp förmiddag. Fick sova varmt i natt, fick en liten morgonpromenad, tvättat och snackat skit med härliga människor på Sjögrens. Kan inte alla måndagar vara som denna?

Nä, nu ska jag dricka upp latten och ge mig upp för att hänga tvätt. Måste ju göra mig iordning för skolan som börjar 13.20 ;)

Hoppas alla får en fantastisk måndag!

2 kommentarer:

  1. Mmmm, gott med latte! Minns inte när jag drack en sist ;).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle inte klara mig utan det :P Kul att du kika förbi :)

      Radera