torsdag 23 oktober 2014

Halloween?!

Gooo morron alla mina underbara läsare å gluttare ;) Idag är det torsdag och äntligen ska jag få köra innebandy! Yeeey! Ska bli galet kul och förhoppningsvis tänker jag börja spela på måndagar å torsdagar med mina kära classmates snart oxå. Det är en av killarna i klassen som ska hålla i det hela och jag tror det kommer bli grymt!

En av fördelarna med att gå i skolan är ju att man faktisk har lov! *ler stort* Imorn kommer klassen bege sig till Strömstad för att gå på spa (igen), ett perfekt slut innan höstlovet börjar ;) Bada lite jacuzzi, äta ett äpple och låta drömmarna om en ljus framtid få leva precis som dom vill. Visst låter det lagom jobbigt? Vad ska du göra imorgon?

När höstlovet är slut är det dags för Halloween. Jag var bjuden på en grym fest i Krusboda men eftersom jag bor x antal mil därifrån kunde jag tacka ja... =/ Men nu är det så att Malcolms är hyrt och jag verkar inte ha något val, jag måste gå haha
Imorse satt jag och kollade igenom lite dräkter och hittade denna:
OBS! Det går ej att flyga med vingarna
Fick ett seriöst skrattanfall, det finns folk till allt eller? ;)

Jag har hittat "min" utstyrsel, ska bara se till att ha råd och att ha några skor som passar, sen är jag klar *flinar*

På lördag morgon åker jag mot Stockholm. Har lite ont i magen eftersom jag inte kan uppfylla allas önskan om att ses :( Men jag ska göra mitt bästa.

Nu måste jag göra mig iordning för skolan!
Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar