fredag 24 oktober 2014

Middag med boysen!

God morgon, fredag idag men det har ingen missat va? Näe tänkte väl det. Själv ska jag hinna med att packa, diska, dammsuga, städa å göra mig iordning för morgondagen. Men det tänker jag glömma för några timmar iaf.
Taket i Göteborgsoperan

Gårdagen var sisådär kul, efter en sömnlös natt var det inte mycket av rotorkuffen som gick in i det här huvudet.. Jag deltog inte heller så mycket under lektionen, för första gången sen jag kom hit grät jag faktiskt. Satt nere vid pianot och tårarna börja rinna, inte många, inte hysteriskt men ändå. Vilket fall så förstog fröken mig och tog ett långt snack och hon kom med bra råd så jag ska nog följa dom. Vi avslutade lektionen med en promenad och vi gick förbi hemma hos mig så jag sa hejdå och gick hem :)

Efter en snabbtur till Sportshopen så åkte jag till skolan och mötte upp grabbarna grus, ni vet dom jag fiska med bl.a. =) Vi hoppa in i Davids Saab och begav oss mot Tanum - det var middag som gällde. Vi parkerade och gick förbi en pizzeria tre ggr innan vi bestämde oss för att gå in =D 

Det var en trevlig liten pizzeria som jag inte kommer ihåg namnet på. Jag tog en Calzone som var helt okej. De andra tog lite olika och alla verkade vara nöjda. Vi hade en trevlig kväll i Tanum och det var kul att få lite sällskap på kvällskvisten. Efter det for vi hem och jag hämtade bilen på skolan och åkte hem till mig. Toktrött försökte jag börja se en film men stängde av och la mig istället. 
Översvämning nere vid hamnen...

Vaknade strax innan 3 och hade ingen ro att ligga still.. Startade då min inspelning från min mindfulnesskurs och somnade om igen, helt otroligt att den har sån power. Tack Lena!

Jag ska försöka koncentrera mig på alla goa som styrt å ställt för att kunna träffa mig nu när jag kommer hem. Är glad att ni gör detta för min skull :) På måndag kväll åker bilen in på Toyota för lite extra kärlek oxå! Efter dessa salta månader så mår han sådär faktiskt. 

Nu ska jag gå till skolan. Ha en fantastisk dag, det ska jag ha på Strömstad Spa =)
Tisdagens lyckokaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar