söndag 31 augusti 2014

Stensågaren!

Jag börjar med fredagen. Städade å hade mig, snackade med folk å chillade. Avdelningen plus några andra åt på lunch Kevlinge golfbana (tror jag den heter). Jag fick en fin påse (vår egna) plus en snygg tröja med en groda(!!!!) broderad på! Jag ska grodifiera Grebbestad! :D

Jag skulle inte gråta, men så drog Jenny med mig ut för att röka och då ger hon mig en påse med tre paket i, och ett kort. När jag läste det rann tårarna. Tack underbara du, jag kommer sakna dig med!
Jag och grodan Lill-Jenny på bilden ovan ;)

Efter jobbet tog jag å Calle en fika i Sollentuna C. Vi har känt varandra i snart 6,5 år och ja, jag kommer sakna honom massor! Men som med alla så kommer jag tillbaka om några månader ;)

Blev bjuden på Tiger på kvällen av Madde, Micke å Ras. Myspys! 

Gårdagen var..hmm hur ska jag säga, stressig. Jag var galet speedad så mina kära hyresgäster lär ha undrat vad för knäppgök jag egentligen är :P Dom kom, skrev papper och sen åkte dom. Jag behöll en nyckel så jag kunde fortsätta städa lite till. Tur att Madde var där, annars hade det aldrig gått. [Jinnie, sluta skratta ;)] Fick låna plats i Maddes bil så allt som skulle till mamma kom med. Sen for jag till brorsan å hela stora familjen. Annica fixa lasange och det var riktigt smarrigt. Vid 22 kramade jag på alla och åkte förbi lägenheten en sista gång och kastade in nycklarna. Gah!

Väl hemma hos mamma så gick jag och la mig direkt. Fick en superkelig katt i sängen :)

Sov crappigt men tog mig upp strax innan 5 och var väl iväg 5.20 Förlåt mamma för att jag inte väckte dig.. Men vi ses snart :)

Nu är jag här - HURRA!! Känns skumt, har känslan att jag måste göra allt på en gång så jag hinner innan jag åker hem...men jag åker inte hem om en vecka. Jag blir kvar så jag kan ligga å slappa :)

Jag passar på att göra det lite mysigt :)
Nu måste jag ta mig ut och se hur jag går till skolan och hur fort det går. 

Ta hand om er!


1 kommentar: