lördag 30 augusti 2014

Sista sekunden?

Är helt slut, de två senaste veckorna har varit galet intensiva eller snarare sista veckan. 

Tisdagen den 19:e skickade jag in ansökan, fredagen de 22:a fick jag klartecken från jobbet. Det var en vecka sen igår och imorn flyttar jag.

Som ni kanske förstår så är det inte bara att dra, det är massa saker som ska fixas. Ikväll kommer paret och skriver papper och då ska jag vara klar. När jag tittar ut över lägenheten så tänker jag bara "Oh shit!" 

Om en liten stund ska jag gå ner å förbereda bilen så jag kan börja packa in. Har även lite som ska ner i förrådet. Får se hur det här blir :)

Vaknade strax innan 5 med pirr i magen. Mestadels över flytten men fick smaka galet go choklad igår oxå ;) Sån där som man gått och suktat efter så länge men aldrig fått smaka, det bästa var att chokladen var finare å godare än jag faktiskt trott *fnissar* 

Känner mig galet nöjd just nu men jag vågar inte ropa hurra förrän jag landat i min nya lägenhet i Grebbestad!

Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar