söndag 9 februari 2014

Söndagsfix!

Lördagen var riktigt mysig. Vi drog iväg till Bromma Blocks och började på Vero Moda och sen gick vi vidare. Vi tog en paus på Waynes innan vi gick vidare ut ur gallerian och in på XXL. Hittade ett par skor speciellt uttagna för innebandy, det hade ju varit perfa men det blev inga. När vi gick där inne kom vi fram till att vi skulle äta och kolla på mello på kvällen så det blev ett stop på Hemköp innan vi kom hem.
Vi löpte hela linan ut och åt förrätt, varmrätt och typ efterrätt. En riktig svullolördag :) Mello var bättre än sist och favoriterna var just dom som gick direkt till finalen. 

Lite senare under kvällen skrämde F livet ur mig när han klev in genom dörren. Vi satt och snacka lite bilar innan han gick och la sig.

Det är fortsatt grått å trist ute så det ska på sätt å vis bli lite mysigt med en roadtrip. Himla synd att S inte är hemma dock. Men det är ett tight schema. Först till Film, det kommer gå ganska snabbt. Sen till Österbybruk för att gå på villa-visning. Ett härligt gammalt hus från långt innan jag föddes, ska bli kul att se hur det ser ut. Första huset i någorlunda ok storlek jag hittar där ute. Vi får se hur det går.

Tjingeling!
Lila Gården


7 kommentarer:

  1. Vem är den där S? Det blir många roadtrips framöver tror jag allt!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Den där S är en vän som jag saknar oerhört mycket i mitt liv. Roadtrips kommer det bli, men inte bara till Österbybruk :oP

      Radera
  2. Glad alla hjärtans dag Ammi! :)

    SvaraRadera
  3. Ha en bra alla hjärtans dag och trevlig helg Ammi!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Emelie. Vad gulliga ni är. Blir så glad <3

      Radera