måndag 10 september 2018

Lite solglitter på det mörka havet

Så igår var det val och ärligt så blir jag bara trött och förbannad över det. Jag tänker inte lägga mer vikt i det men önskar att folk kunde läsa lite mer, ta in och inte bara rösta på det partiet det snackas mest om. Jag sätter punkt där.

Sitter i fåtöljen och lyssnar på ett öronbedövande tjut, tinnitus kallas det.. Hemskt! Jobbade på fisken i lördags men mådde kasst, kände att något inte var bra och mycket riktigt så var det migränen som smög sig på. Proppat mig full med tabletter, känner mig okej och hittar på saker för att sen få tillbaka huvudvärken.. Att jag aldrig lär mig. Så här sitter jag nu och hoppas att det sista ska ge med sig. Bara hålla tummarna.

Under gårdagen fick jag ett meddelande av positiv karaktär. Tårarna rann, jag blev glad! Det är lång väg tillbaka men jag vet att personen fixar det. Jag är så oerhört tacksam att få veta. Nu väntar jag på nästa positiva besked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar