onsdag 5 april 2017

Det går framåt!

Härliga tider. Våren är på intågande och även om det varit ruskigt grått å trist senaste tiden så vet jag att snart tar solen och värmen över. Jag behöver solen och energin att inte tänka för mycket på min resa.. Det är tur att jag bor på en gård där sex hästar behöver motioneras :)

Idag har jag varit på gymmet och kört min rehabträning. Det känns jättebra och förutom vätskan i knät så går det framåt. Om en vecka får jag veta om svullnaden är borta oxå. Idag hade jag en "spöktid" vilket betyder att min sjukgymnast är på plats och jag kan fråga honom om det är något men jag har mest tiden för att jag ska åka till gymmet. Idag var det väääldigt tomt vilket inte gör mig ett dugg :)

Att få titta lite på Mr Stålrumpa gör absolut inget alls. Jag är ju jättesingel så fina, snygga, charmiga och sexiga killar är mumma för själen. Och det går så mycket lättare att träna. Benpressen var sjukt jobbig idag men jag kämpade på och efter passet var jag sjukt nöjd! Nu ska jag ta en tur i skogen med Fia eller kanske Sessan 😊

Ha det fint där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar