onsdag 1 mars 2017

Positivt eller negativt?

Hallå där! Här sitter jag vid datorn, slafslar i mig gröt och dricker vatten. Har kommit hem efter mitt besök hos sjukgymnasten och känner mig sjukt nöjd! Det var flera nya övningar idag - bl.a. bäckenlyft med curl. Det ni ;) När jag utövade denna så höll sjukgymnasten på å peta på kroppens största muskel och jag försökte spänna för glatta livet men då han är snygg, ja rent utav väldigt sexig, så när han petar på mig måste jag först slåss med massa bilder innan jag kan koncentrera mig på vad jag faktiskt ska göra ;oP Sjukt duktig på det han gör är han iaf då mitt knä sakta blir starkare och starkare!

Vi pratade lite om sociala medier, skrivstil och lite annat. Både positiva och negativa saker kring dessa. Det var kul att han inte var så stressad som han annars alltid är. Vet hur det är att stressa ihjäl sig och även den bästa kan falla...

Igår tackade jag nej till ett jobb, ett jobb jag tror hade varit lärorikt och kul. Det var rätt beslut med tanke på mitt knä men det känns SÅ fel. Var superdeppig efteråt och tröståt en semla (som jag för övrigt fick när jag gick in i Tanum shoppincenter, tack!). Chefen på stället var dock lika snäll som alltid och sa att det var en förlust för dom men att han förstog mitt beslut. Han skulle dock ha kvar mig i åtanke, vilket gladde mig.

Så...vad händer nu? Jo nu väntar jag på besked från AF om ett möte och efter mötet hoppas jag på att jag får börja arbetsträna. Det är inte samma lön som ett vanligt jobb men det får mig att börja jobba och samtidigt spara knät.

Lite update från mig, både positivt och negativt!

Tare lugnt och mys med era nära å kära!
-A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar