torsdag 16 februari 2017

Fifty shades darker...

Så var den sedd. Första filmen såg jag med min fina vän David. Tyckte lite synd om honom så den här gången gick jag med tjejerna ;)

Blev en mysig middag på Park innan det var dags att köpa popcorn och hitta platserna. 

Första boken är läst men så hamna jag i en svacka och efter att ha läst knappt halva andra boken så la jag ner.. Men jag kände ändå igen början av filmen. Kanske inte världens bästa film men ändå kul att se. Christian (Jamie Dornan) är ju rätt snygg, framför allt naken. Haha :) Fick tre ordentliga rysningar under filmens gång och min vän trodde det var i nån sexscen. Men neeejdå, den här tjejen fick stäpäls av en båtscen! Så jäkla läckert!

Under hela filmens gång dök ett ansikte upp på näthinnan. Så konstigt för han är verkligen inte ens i närheten av Mr Grey. Men han har 'det' och har fångat mig som i en liten ask. Känslor kan va lite konstiga ibland 💙

Nu är det sovdags och imorn är det dags att ge ett besked jag helst inte ger.. men ibland måste man..

Sov så gott där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar