lördag 17 december 2016

Steg tre utfört!

Tjänare!

För snart fyra veckor sen så var jag på IFK Kliniken i Göteborg och fixade mitt knä. Osteokondrit eller vad det hette var den största orsaken. Väl inne i knät upptäckte dom två små sprickor. Med hjälp av en borr så borrade dom upp dessa områden så att kroppen kan läka det själv. 

Frustrationen över att inte kunna röra sig obehindrat eller att köra bil är maxad. Jag är ju klar i knoppen, jag vill UT! Men jaja det är ju bara att bita i det sura äpplet.

Efter tre dagar fick jag ta bort bandaget. Efter 14 dagar fick jag ta bort det stora plåstret över hålen in i knät. Då fick jag även ta bort sårtejpen som tejpats över för att det skulle läka fint. Jag tog bort plåstret.

Idag tog jag äntligen mod till mig att dra bort tejpen och det syntes knappt att dom öppnat upp mitt knä. Det hade läkt ihop riktigt fint. Så på utsidan ser jag frisk ut nu (förutom lite tejprester) men inuti knät så råder fortfarande kaos.

Sakta men säkert hittar jag musklerna och kryckorna tänker jag slänga och snart får jag köra bil igen för första gången på nästan fyra veckor!! GLÄDJE!! Bara hoppas att Lilla Röd startar efter att ha fått stå genom regn, frost, massa minus, fukt å fågelskit. Gah! 

Idag är det mulet och kanske regn i luften. Men det kommer bli en bra dag, det känner jag på mig :)

Kram på er!

Längtar som tusan tills flytten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar