lördag 26 november 2016

Jag vill RÖRA på mig!!!

Frustrerad är bara förnamnet.. Att inte få gå, stå eller röra på mig gör mig galen! Idag skuttade jag ut och pratade med min hyresvärd, det var underbart att få andas luft och få vara ute för en kort stuund. Men annars ligger jag bara i sängen/soffan och är stilla. Imorgon ska jag ta bort bandaget och ska försöka ge mig på något som liknar en dusch. Men inte så lätt när jag inte kan stödja på benet... 

Annars är det väl okej, tittar ut genom fönstret och längtar ner till havet. Låta havsbrisen smeka mitt ansikte och njuta av den salta tånglukten. Läääängtar! 

Längtar efter hans armar som omfamnar mig igen. Längtar efter att få drunkna i hans blå ögon. Längtar efter hans fina leende.

Tror mina tabletter skickar mig till längtans land ;)

Mamma kom förbi och fikade idag. Hon hjälpte mig att sätta upp en ljusstake i fönstret. Myspys. Nu är det inte lång tid kvar tills jag flyttar igen. Känns tråkigt men kul på samma gång. Gillar mitt lilla krypin, men längtar till min nya lägenhet.

Flum flum. 

Nu ska jag lägga mig i soffan, massera benet lite och titta på ett till avsnitt av gossip girl. Ja, jag vet.. Heeelt sjukt men har fastnat i serien. Hopplöst ;)

Pöss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar