lördag 5 mars 2016

Sjukling med känslor

Ligger i soffan och försöker få bukt med magont, tror att VHF-provet lockade fram katarren igen :( Är inte den som lätt stannar hemma från jobbet men efter en förjävlig natt och magont som heter duga så fick jag ge vika imorse. Ångest deluxe!

Har spenderat mycket tid på blocket och båtannonser och nu har jag två heta kandidater! En styrpulpet och en med övernattningsmöjlighet. Får se hur det blir. Har flera vänner som hjälper mig vilket känns underbart, behöver all hjälp jag kan få :)

Och när man ligger hemma och har tid att tänka så dyker det upp känslor å tankar. Han finns där rätt ofta och alltid går tankarna åt samma håll.. If you were mine..

Jag ser din mun, dina läppar
Dina blå ögon är djupa som brunnar
Du skrattar och jag ryser till
För en kort sekund ser du in i mina ögon
Du ler och jag smälter
Jag faller ihop inom mig
Önskar tyst att det var mig ditt hjärta slog för...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar