fredag 4 mars 2016

Jag gjorde det!!!

Nu ligger den här så fint bredvid mig, min lilla blå bok. Jag har en till, i en flyttlåda, i ett förråd så jag har numer två blå böcker. 

Gårdagen började mysigt med en tur ut på havet. Det blåste lite men i gen blev sjösjuk. Vi hade även besök av en tjej som antagligen ska gå marin nästa läsår. Två bottenhugg blev gjorda.

Efter lunch så var det dags. Mätt och belåten efter Sjögrens goda lasagne satte jag mig ner med ett häfte framför mig. Pulsen ökade och jag svettades mängder, kändes det som. När jag satt och väntade på att få gå och rätta provet så kom illamåendet. Löjligt nervös!

Men jag klarade mig! Jag hade några fel, jag hade många rätt och igår firade vi! Tjejerna kom över och det blev god mat och gott att dricka. 

Så GRATTIS till mig! Nu är det ett kort tag tills nästa prov men det är tio ggr värre än detta. Tills dess får jag väl låta naturen lugna ner mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar