måndag 14 mars 2016

Så fin du är..

Sitter på tåget till Göteborg efter en trött helg i Stockholm med Vildmarksmässan. Tåget stannar alldeles strax i Skövde och vi har 1 tim och 15 min kvar till Göteborg. Har precis sett klart Naomi and Ely's no kiss list. En helt vanlig tågresa men varje tågresa har sin grej.

Han lyssnar på musik i lurar som liknar dom du får med din iPhone. Han blundar, kanske sover han. Vilket som så fastnar min blick på honom ibland. Han är liksom vacker, så väldigt fin där han sitter. Jag lutar huvudet åt vänster och jag ser hur han ler lite.

Kul att iaktta människor ibland. Bra tidsfördriv faktiskt.

Nu rullar tåget från Skövde och mitt tidsfördriv har gått av. Jag får nöja mig med Vinterkväll på Spotify istället. Funkar fint det med. 

Ta hand om er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar