måndag 15 februari 2016

Varning för bildbomb!

Ja det är ju mycket fotografering nu. Jag åker mer än gärna ut och imorse var inget undantag. Solen sken från en blå himmel och det var -11 grader ute när jag vaknade. Jag åt frulle och packade kameraväskan och for iväg till Veddö Naturreservat. Fantastisk morgon!

Appar är bra till det mesta..

..som att fota sig själv...

..när man är själv och vill ha egobilder =D






Liten söt fågel typ i mitten


En å annan svan


Stor röksvamp?

Gren

Sommarstrand? Eller is?



Vi tog en tur med Britta men fick inte direkt några bra bilder. Försökte fånga fågeln nedan...min kamera och jag jobbade dock inte så bra ihop just då..


Jag har nu gjort mig ihågkommen på bryggan i Grebbestad.
Först i klassen att knycka en bit brygga med båten.
Yeeeey för mig ;)
 Dagen blev inte som tänkt och efter Britta-turen så åkte jag hem.. Eller först till G för att prata lite och sen ner till Grönemad för att få njuta av solnedgången på mitt favoritställe :)


Jag lär mig fortfarande kameran och jag blev väldigt förvånad när jag tog kort på månen och bakgrunden blev svart.. Himlen var blå ju!? Så kan det gå. Bilden är jag nöjd med iaf. 

Önskar en fortsatt trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar