lördag 6 februari 2016

Båtmässan i Göteborg och svankärlek

Det känns så härligt att ha vaknat till liv igen! Nu har jag köpt ett nytt objektiv och stativ till min kompis Canon :) Känns jättebra. Så för tillfället har jag tre objektiv att välja mellan. Men det är svårt och mycket men det är kuuul! 

Idag var jag på båtmässan i Göteborg, blev inte alls så många bilder som jag tänkt mig. Kul att vara där men ganska kul att åka därifrån oxå faktiskt. Sen for vi till Tjörn/Orust och sen vidare till Havstensund där en kompis skulle dyka. Där stötte vi på ett gäng svanar som fick agera fotomodeller.

Så här kommer lite bilder, håll till godo ;)
Radiostyrd räktrålare på båtmässan

Kul tidsfördriv på båtmässan

Havstensund
 Och så kommer svanarna :)





Min absoluta favoritbild.
Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar