tisdag 1 december 2015

Jaha och här sitter jag och fnular

Jag vet inte om jag berättat det men min säng är såld. Japp, så mitt sovrum är tomt eller ja jag har ju ställt in lite prylar där men det finns ingen säng. Istället sover jag på soffan sen två veckor tillbaka. Börjar bli lite masigt men jag hoppas att en säng dyker upp snart. Lite trist när jag har besök över och dom måste sitta i min säng :/

Men ändå, här sitter jag nu...eller ja kanske halvligger är mer sanning.. Jag ler lite medan tankarna glider iväg i väntan på Bachelor ;) Det är mycket som flyger genom den där knoppen. Mycket.

Dagen har varit lång men härlig. Klockan tre imorse vaknade jag av att mina stjärnor började lysa, hade ställt in timern lite fel ;) Gick till skolan vid åtta och mötte bästa läraren. Vi tog sällskap och hann prata en del. Uppskattar verkligen vår vänskap som sakta men säkert växer fram. Väl i skolan gick skoldagen som vanligt.

Eller ja, det ovanliga var att jag gjorde en schemaändring. Jag bytte bort idrott mot tema. Anledningen är dels mitt onda knä men kanske oxå en liten krock med idrottsläraren. Jag känner inte att hon tror mig ang mitt knä och ja, long story helt enkelt. Så från och med imorgon ska jag gå på tema istället. Vad jag ska göra där vet jag inte riktigt än, kanske läsa mer marinbiologi. Ska prata med bästa läraren om vad vi kan hitta på =)

På bilden idag höll vi på med akryl, jag gillar verkligen det. Det är en häftig färg eller vad man säger och idag gjorde vi en färgskala. Älskar hur vår lärare levererar och hur han inte ser det själv och inte riktigt tar plats. Blir ju bara så fint! Underbara nörd! =D

Fick skjuts hem då jag inte riktigt tog mig hem för att hämta reflexer och dylikt under dagen. Guld värt och jag stal en kram innan jag gick ur bilen. Så himla mys. 

Näe nu ska jag ägna den lite småsliskiga Pär och den vackra Carro lite tid. Ha en fin kväll allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar