lördag 28 november 2015

Helt jäkla galet!! =D

Go morron gott folk!
Vilken härlig lördagsmorgon eller vad säger du?
Calles båt ligger fint i Grebbestad hamn
Gårdagen var nog den sjukaste dagen sen jag började jobba på Bazar Outlet! Herregud, jag hade nada koll att vi skulle ha 50% i hela butiken och när jag kom så tyckte jag att det var mycket folk men ojoj det blev bara mer och mer! Trots att kunderna fick vänta länge i kö, det var någon som sa att han stått 30min(!!!), så hade jag ingen arg kund utan alla var glada och tillmötesgående. Så himla kul att stå där bakom kassan och packa kläder för glatta livet. Jag hoppas att alla kunder var nöjda och glada efter Black Friday hos oss :) Det kom en del kända ansikten oxå, alltid lika kul även om det ibland tar en stund innan jag känner igen er :P 

Själv sitter jag här nu i en ny fin Under Armourtröja. Var en kund som köpte den och jag visste direkt att DEN ska jag ha! :D Tack snälla kund för att du köpte den så jag visste att den fanns ;)
Inte bästa bilden men bjur på den ;)

Annars rusar livet på. Hade en svacka häromdan, har varit lite mycket...eller massor. Har haft folk hemma eller själv varit borta på kvällarna men så i torsdags fick jag äntligen egentid på kvällen. Vilket firades med ett glas vitt =)

Julen närmar sig med stormsteg och jag funderar av å an för hur jag ska göra. Ska jag stanna här eller ska jag åka till Stockholm? Eller ja, jag jobbar dagarna efter jul så då kan jag inte åka men under nyår skulle jag kunna åka. Får se hur det blir. 
Julfint på bryggan

Även om jag just nu saknar säng och sover på soffan så har jag boat in mig gott i mitt lilla hus och det skär i hjärtat när jag tänker på att om drygt en månad så måste jag börja leta nytt boende igen. Inte okej.. Trivs ju så himla bra här :( 
Grebbestad strand
Ha en superfin lördag och krama någon!
Utsikt från marinhuset, kan man ha det bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar