lördag 26 september 2015

Hur bryter man ett mönster?

Jag är så förbannat trött på mig själv. Varför ska det vara så svårt att säga nej?  Varför fattar jag inte att oavsett vad jag gör eller hur jag gör det så räknas det inte på samma sätt som när nån annan gör det. Jag eller mina handlingar är aldrig lika mycket värda.

 Ja fan vilken hemsk människa jag är. Jag bara gnäller. Det finns ju dom som har det värre. Ja det finns det, det finns dom som dör oxå. Min pappa dog. Dog! Så jag vet att man kan ha det sämre men just nu, just idag är JAG ledsen, arg och en aningens bitter. För ibland verkar det inte spela någon roll hur eller vad jag gör, folk ser bara det andra gör.

Jag är väl en hemsk person för nån gång skulle JAG vilja få cred för det jag gör. Men många ggr går det till någon annan. Och jag är ledsen men det gör mig jävligt bitter. Men jag biter ihop och går vidare, för det är ju det snälla flickor gör..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar