söndag 31 maj 2015

Ny dag, nya möjligheter!?

Fick sms från Z imorse och hon skrev att jag ska försöka tänka positivt och det ska jag. Det är ju inte så att det är första gången jag får mitt hjärta krossat..

Skolan började en vecka sent för mig förra året och hela mitt liv förändrades med den. Tack!

Många nya bekantskaper kom, många har gått men några finns kvar. Jag har lärt mig mycket, lär mig fortfarande.. Och förutom några få setbacks så är livet underbart!

Ovan är min klass - Spa & Hälsa 2014/2015 på Grebbestad Folkhögskola. Tack Robin för bilden :)

Om några dagar åker mina fina vänner till Grekland och jag är lite avis men längtar tills vi ses igen!

Nä nu ska jag stänka kallvatten i ansiktet, hoppa i min 'uniform' och åka till jobbet.

Ha en fantastisk söndag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar