måndag 20 april 2015

Underbart och härligt!

Standardmeddelandet på min mobil just nu är: "Lagringsutrymmet nästan fullt. Du kan hantera ditt utrymme i inställningar." Gissa om jag är trött på det just nu. Blir nog ny mobil snart med mer minne så jag iaf kan uppdatera den! Som jag längtar!
Vackert så det gör ont vårt fina Västkusten

Annars är det superhärligt. Dagarna har bjudit på sol och härliga äventyr. I lördags hade skolan öppet hus och vi var här hela dagen. Eftersom skolan firade 140 år så bjöds det på kaffe & tårta och blev man lite hungrig så grillades det körv på gården. Det kom en hel del besökare. Dagen krockade med strandstädning på bl.a. Tjurpannan tyvärr. Men all kred till dem som åkte dit!
Utflykt till Veddö

Nu sitter jag på sista lektionen för idag, svenska. Utanför står några och kastar frisbee. Vissa är barfota, någon har shorts och trädet nedanför blommar för fullt. Våren har verkligen blommat ut!

Skolgården :)

Mitt nyårslöfte var att blogga mer, känns som det blivit lite av den varan sista tiden. Men jaja, det blir som det blir. Jag försöker att uppdatera så ofta jag kan och har något intressant att skriva om ;) Men ni hänger väl med på Grebbestad.com?
På tur med Pi och Ellen

Hare gött! Pöss!

3 kommentarer:

  1. Vänta du bara till E.S kommer och spelar i Grebbestad i sommar Ammi ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas han kommer men nu när Grebys lagt ut sina spelningar så spelar Cecilia själv.. Hoppas dock att Erik kommer, det är ju en av höjdpunkterna :D

      Radera
    2. Så hon spelar inte med dom andra i bandet? Det står inte EC där?

      Radera