tisdag 10 mars 2015

Smärtan håller mig vaken..

För många herrans år sen när jag jobbade på Dell i Väsby så hände något med min axel. Jag gick till flera läkare men eftersom rörligheten funkade när jag var hos dem sa dom att det inte var någon fara. Efter ett tag kom jag till Kero-Stine, som vid tillfället jobbade på Sats men som oxå besökte oss på jobbet ibland. Hon fixade min axel efter fem besök, vad hon gjorde vet jag inte riktigt. Hon körde med både massage och nålar. Hon var otroligt duktig och sen dess har jag inte haft problem...förrän nu.

Jag vet inte vad jag gjorde för att det skulle komma tillbaka.. Dagarna är relativt smärtlösa men det är nätterna som är det jobbiga. Jag vaknar av smärtan och hur jag än ligger så gör det så förjävla ont. Nästa vecka har jag en tid inbokad hos massören på Tedactive, han är dock relativt ny och jag tvivlar på att han redan har koll på sånt här. Men jag ska iaf ge det en chans, jag hoppas att jag har fel :)

Himlen utanför är ljust blå och jag känner i lägenheten att det är kallt ute, eller det har varit kallt i natt. Jag ska skicka iväg en beställning, sen ska jag knalla till skolan.

Önskar alla en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar