torsdag 19 mars 2015

Frågetecken och utropstecken?!

Frustration, ångest och stress. Ja det är inte lika farligt som det låter men dessa är en härlig blandning av vad som försigår här just nu. Jag pratade med mamma för någon dag sen och vi pratade återigen om "svackorna" som man vet kommer att komma men som man inte riktigt har koll på när de kommer. Just nu är en sån period. Saknar vännerna, känner mig ensam, är galet skoltrött och längtar efter ett normalt liv.

Samtidigt så tror jag att jag är lite schizo för jag älskar min lilla fiskeby, närheten till havet, samhället, fiskeaffären, trippen till Tanum Shoppingcenter och att alla goa restauranger börjar öppna. Jag tycker om att leva för dagen och inte veta vad komma skall. Har aldrig gjort det förut och det är läskigt men spännande. Så ja, vad vill jag egentligen?

Var och hälsade på mina kollegor idag. Passade på att shoppa en ny sport-bh oxå, behövdes en ny och det blev en knallrosa. Fanns ingen blå ;) Tjöta lite där innan jag gick vidare till BikBok och Lindex som precis öppnat i centret. Do-Do och Dressman har oxå öppnat, men inget jag har något intresse i just nu iaf. Men alla butikerna var väldigt fina.

Idag har jag pluggat galet mycket och är helt slut i huvudet. Det är mycket nu och det är väl lite där ångesten och stressen kommer in. Har hur många redovisningar som helst och när man inte får tid på lektionerna så ja då blir det inte alltid gjort.. 

Nu har jag precis druckit en smoothie innehållandes päron, kiwi, banan, ingefära och havremjölk. Gottigott! Har mått sådär och ringde min mirakelkompis Sandra för lite info. Så nu har jag börjat äta vitaminer och mineraler, se om det hjälper mot mina åkommor. 

Nu ska jag gå ut å slänga sopor, sen blir det nog film ikväll. Tycker att jag är värd det =)

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar