torsdag 5 februari 2015

Oväntad kväll :)

Dagen började med vandring med klassen. Vi for till Saltö där vi först gick en tur och sen stannade vi för att äta matsäck. Supermys!

När vi kom hem var vi trötta efter all frisk luft så för mig så blev det soffan och jag domnade nog en stund :) Efter det gick jag till katterna.

Vid sex skulle jag hem till R och eftersom jag glömmer hur liten byn är så var jag där lite för tidigt. Kul att få se hur huset ser ut från insidan och kul att få träffa M! Vi gick igenom lite, fikade och snackade. Otroligt trevligt! Sen var det meningen att jag skulle gå hem men så blev det inte :) Istället blev det middag med trevligt sällskap! Oväntat men kul. 

Sen jag flyttade hit så händer saker hela tiden, så himla kul. Vad kommer att komma härnäst? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar