lördag 7 februari 2015

Gör mig redo för Tanumdagar!

Så var det helg igen och jag känner mig inte alls taggad. Är trött och slö i kroppen, sov dåligt härom natten men så i natt sov jag bra igen. Det slår liksom aldrig fel, de kvällar jag får mitt lilla "lyckopiller" så sover jag så gott. Kan jag inte få det varje kväll? Jag tycker att jag kan det :)
Snö, sand, hav och sol är mumma för själen

Gårdagen var lugn. Vi hade kostlära i skolan och efter det blev det lunch med J på Sjögrens. Satt kvar en stund efter J gått och bara satt, rätt skönt ibland. Gick upp och lämnade mina saker för att sen gå iväg till katterna. Idag blir sista gången jag går dit och även om jag tycker det är otroligt mysigt med katter så ska det bli skönt att matte kommer hem imorn. Hade jag bott där så hade det varit en annan sak, men att ta ca 3 timmar varje dag för att sitta där och hålla dom sällis tar tid och energi. Vet att det låter konstigt, men så är det. Speciellt om man har hästen två dagar i veckan, skolarbeten, en lägenhet som ska städas m.m.
Svampen

Det blev att diska igår och tvätta, efter det tog jag en kort dusch innan jag slängde mig i soffan och såg på en fin Lasse Hallström film och självklart låg jag här i min ensamhet och grät. Och ja självklart var det en kärleksfilm! Vad annars. Alldeles tårögd och trött gick jag sen och la mig strax innan 23 med vetskapen att det bara är två dagar kvar... Shit va jag längtar, ni kan inte ens ana tror jag! Jag kan inte rå för det och så är det, men veckan som kommer är värdefull och jag kommer ta till vara på den så mycket jag bara kan.
Det är INTE lätt att ta kort på Sheila!

Nu måste jag göra mig i ordning för att bege mig in till Tanum!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar