måndag 9 februari 2015

Nu är det officiellt!!

Jag känner mig som ett barn på julafton, eller mer nervös, pirrig och prestationsångesten ligger och lurar bakom örsnibben. Men det är så kul för nu, äntligen(!!!), har jag gjort mitt första inlägg - mitt första officiella inlägg som bloggare på Grebbestad Guiden =D Det ligger där på första sidan tillsammans med infon om Shirley Clamp, häftigt! 
Det är läskigt att gå ifrån en mysig skara på ca 30 läsare om dagen till så många mer som jag kommer få nu! Det är mycket att tänka på när jag skriver där, det kommer bli otroligt kul och intressant. Och tänk, mitt första blogguppdrag blev för en sida om en fiskeby jag älskar av hela mitt hjärta!

Jag vet inte ännu hur ofta jag kommer att göra inlägg där men ni får gärna kika in och läsa då och då. Och samtidigt kommer ni få njuta av än fler fina bilder än vad som läggs upp här. Självklart kommer jag fortsätta att blogga här om allt och inget, det här är ju min totala egosida så den kommer jag inte ge upp ;)

Ha en fantastisk dag alla goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar