söndag 4 januari 2015

What a day! =D

Haft en underbar dag idag som började med våfflor på Sjögrens i Backen och slutade med slöhäng i soffan framför kunskapskanalen. Mellan där så blev det långpromenad, bergshäng i solen, tvättning och kvällsmat. En himla bra dag helt enkelt. När jag väl kom hem slängde jag in en maskin för att få lite av mina egna kläder tvättade. Det gick bra, även om det lät en hel del :)
Hittade ett fantastiskt ställe idag

Helgen har varit grymt mysig och jag tror att det mesta beror på att jag bor i min fina lägenhet. Den är galet mysig, lite för kall än så länge men jag hoppas det går att lösa snart. Skönt att kunna mysa själv, skratta å prata hur högt man vill. Underbart!
Gomiddag :)

På onsdag börjar skolan igen och när vi pratade om det idag så fick vi båda lite småångest. Det har varit superskönt med ledighet och skönt att få tid till saker som man annars inte får. Och skönt häng har det varit.

Jag är fortfarande väldigt nöjd över att jag stannade här över jul och nyår, hade jag inte gjort det så hade jag missat att lära känna några helt fantastiska människor. Har saknat det den här helgen faktiskt, att hänga med gänget.
Jag njuter av livet!

Nu är det dags att sova... Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar