måndag 19 januari 2015

Underbara måndag!

Japp, du läste rätt ;) Måndagar är en ny favvodag. Förvisso brukar jag krevera under svenskapasset som är sista lektionen idag men i övrigt är måndagar helt fantastiska. Att få vakna utan väckarklocka, kunna chilla och försöka göra de läxor jag faktiskt har.. Det sista brukar jag misslyckas totalt med. Men idag har jag fått lite gjort, eller alltså.. Jag har bokat in bilen på besiktning, vilket ju var på tiden. Den får körförbud 1 februari, och det vill jag ju inte. Så nu är det en tid inbokad i Strömstad, några futtiga dagar innan körförbudet. Så jag hoppas att Lilla Röd går igenom. Men det är klart han gör :)

I mitten av februari kommer jag bege mig mot mitt gamla liv och hälsa på. Jag hoppas att världens bästa Dennis har tid att ge min bil lite kärlek när jag ändå är i närheten. Han kanske till å med har tid att käka nåt med mig, vem vet med den upptagna mannen :) Annars har jag inte så mycket inplanerat.. Ett stop på företaget i Danderyd, hälsa på kollegorna, kanske träffa min nya chef. Sen fika med Jinnie & Jos hoppas jag på och middag med Calle. Och så måste jag hinna med Madde oxå så klart. Får se om jag hinner träffa Sandra, men det beror på om hon är i krokarna. Sen vill jag ju hinna träffa brorsan om han är hemma. Ojdå....är visst en del iaf. Tight schema haha Jag är hopplös!

Veckan som följer är än så länge rätt oplanerad. Det jag vet är att min musikanalys ska vara klar och inlämnad på torsdag och på fredag far vi till Strömstad badhus för träning. Jag hoppas på att jag kan vara med lite då men jag vill inte riskera att bli sämre. Lördag och söndag är Tanum-dagar. Jag hoppas på att få lite tid med vännen oxå, kanske laga någon mat eller glo på film. Soffmys helt enkelt :) 

Nu ska jag ta en snabbdusch innan jag tar vägen via havet till skolan. Det är spegelblankt inne i hamnen och det är otroligt vackert. Tänk att havet har en sån stor plats i hjärtat. Vad skulle jag göra utan det där stora blå?

Ha en fantastisk måndag och ta hand om dig!
/Froggis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar